* Controleer eerst of de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan staat op
Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Je vindt deze optie onder Instellingen - Internet en bellen.
* Bij het eerste gebruik met de Simyo SIM-kaart wordt de Samsung Galaxy S 4 LTE in principe automatisch voorzien van de juiste instellingen.
* Mocht internet desondanks niet werken, dan is het ook mogelijk je toestel handmatig in te stellen voor mobiel internet.
* Kies vervolgens *Volgende* voor stap-voor-stap instructies hoe deze instellingen door te voeren.
* Ga naar het Startscherm.
* Kies *Apps*.
* Kies *Mobiele netwerken*.
* Als *Mobiele gegevens* uitgevinkt is, vink *Mobiele gegevens* aan.
* Als *Mobiele gegevens* aangevinkt is, ga naar de volgende stap.
* Kies *Namen toegangspunten*.
* Kies *Nieuw toegangspunt*.
* Bij *Naam*, voer Mobiel Internet in.
* Bij *APN*, voer internet in.
* Bij *Proxy*, voer niets in.
* Bij *Poort*, voer niets in.
* Bij *Gebruikersnaam*, voer KPN in.
* Bij *Wachtwoord*, voer gprs in.
* Scroll naar beneden.
* Bij *MCC*, voer 204 in.
* Bij *MNC*, voer 08 in.
* Bij *Verificatietype*, kies Geen.* Bij *Type toegangspunt*, kies *Internet*. Is deze optie niet beschikbaar, voer dan *default* in. (let op: in kleine letters)
* Druk op de menu-toets.
* Vink Mobiel Internet aan.
* Keer terug naar het Startscherm.
* Scroll naar beneden.
* Kies *Instellingen*.
* Kies *Startpagina instellen*.
* Vink een optie aan, in dit geval *Overige*.
* Voer www.simyo.nl in en kies *OK*.
* De Samsung Galaxy S 4 LTE is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
* Keer terug naar het Startscherm.
* Zet de Samsung Galaxy S 4 LTE uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.