* Voor e-mailgebruik is een account nodig bij [[de naam van je email provider]] of een andere e-mailprovider, en is een mobiel internet abonnement aan te bevelen.
* Kies *Volgende* voor instructies hoe e-mail van [[de naam van je email provider]] in te stellen op je Samsung Galaxy J3 (2017).
* Ga naar het Startscherm.
* Om het menu te openen, maak een veegbeweging over het scherm naar boven of naar beneden.
* Als dit scherm verschijnt, kies het lijst-symbool. Kies het instellingen-symbool en kies *Account toevoegen*.
* Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap.
* Kies *E-mailadres* en voer [[sp_email_address]] in.
* Kies *Wachtwoord* en voer [[sp_email_password]] in.
* Bij *E-mailadres*, voer [[sp_email_address]] in.
* Bij *Gebruikersnaam*, voer [[sp_email_username]] in.
* Bij *Wachtwoord*, voer [[sp_email_password]] in.
* Scroll naar beneden.
* Bij *POP3-server*, voer [[het POP3-serveradres van je e-mailprovider]] in.
* Bij *Beveiligingstype*, kies [[sp_email_sectype]].
* Bij *Poort*, voer [[het POP3-serveradres van je e-mailproviderport]] in.
* Bij *E-mail verwijderen van server*, kies een optie.
* Scroll naar beneden.
* Bij *SMTP-server*, voer [[het SMTP-serveradres van je e-mailprovider]] in.
* Bij *Beveiligingstype*, kies [[het SMTP-serveradres van je e-mailprovider_sectype]].
* Bij *Poort*, voer [[het SMTP-serveradres van je e-mailproviderport]] in.
* Scroll naar beneden.
* Als *Verificatie vereist voor verzenden van e-mail* ingeschakeld is, schakel *Verificatie vereist voor verzenden van e-mail* uit.
* Als *Verificatie vereist voor verzenden van e-mail* uitgeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
* Kies *INLOGGEN*.
* De informatie wordt geverifieerd.
* Als er een melding verschijnt dat de gegevens niet kloppen, controleer de gegevens en kies *INLOGGEN*.
* Het e-mailaccount is ingesteld en gereed voor gebruik.
* Keer terug naar het Startscherm.
* Zet de Samsung Galaxy J3 (2017) uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.