Je selecteerde

Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation)

Kies ander toestel

Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) Internet Uitzetten

Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation)
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Ook op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app onder Instellingen – Internet en bellen kun je internet uitzetten.
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Indien je geen gebruik wenst te maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kun je dit op je toestel uitschakelen.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap instructies hoe dit te doen.
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Instellingen.
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Mobiele data.
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Schakel Mobiele data uit.
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Apple iPad Pro 12.9 inch (2nd generation) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Indien je weer gebruik wenst te kunnen maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan of (indien nodig) ga naar internet APN handmatig instellen om mobiel internet in te stellen.
Vorige Stap 1 van 7 Volgende