Apple
iPad 9.7 - iOS 11
E-mail
Account instellen (POP3 zonder SMTP-verificatie)
- Voor e-mailgebruik is een account nodig bij [[de naam van je email provider]] of een andere e-mailprovider, en is een mobiel internet abonnement aan te bevelen.
- Kies Volgende voor instructies hoe e-mail van [[de naam van je email provider]] in te stellen op je Apple iPad 9.7.
- Ga naar het Startscherm.
- Kies Instellingen.
- Scroll naar beneden.
- Kies Accounts en wachtwoorden.
- Kies Voeg mailaccount toe.
- Bij Naam, voer je naam (als afzender zichtbaar voor de ontvanger van je e-mails) in.
- Bij E-mail, voer [[sp_email_address]] in.
- Bij Wachtwoord, voer [[sp_email_password]] in.
- Bij Beschrijving, voer [[de naam van je email provider]] in.
- Bij Naam, voer je naam (als afzender zichtbaar voor de ontvanger van je e-mails) in.
- Bij E-mail, voer [[sp_email_address]] in.
- Bij Beschrijving, voer [[de naam van je email provider]] in.
- Onder SERVER INKOMENDE POST:
- Bij Hostnaam, voer [[het POP3-serveradres van je e-mailprovider]] in.
- Bij Gebruikersnaam, voer [[sp_email_username]] in.
- Bij Wachtwoord, voer [[sp_email_password]] in.
- Onder SERVER UITGAANDE POST:
- Bij Hostnaam, voer [[het SMTP-serveradres van je e-mailprovider]] in.
- Kies Bewaar.
- De informatie wordt geverifieerd.
- Als er een melding verschijnt dat de gegevens niet kloppen, controleer de gegevens en kies Bewaar.
- Bij SERVER UITGAANDE POST, kies SMTP.
- Bij HOOFDSERVER, kies [[het SMTP-serveradres van je e-mailprovider]].
- [[sp_email_ssl_smtp_pop]] Gebruik SSL.
- Bij Serverpoort, voer [[het SMTP-serveradres van je e-mailproviderport]] in.
- [[sp_email_ssl_pop]] Gebruik SSL.
- Bij Serverpoort, voer [[het POP3-serveradres van je e-mailproviderport]] in.
- Het e-mailaccount is ingesteld en gereed voor gebruik.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Zet de Apple iPad 9.7 uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.